نمونه روشنایی بالای کابینت- پروژه جانسون

1
1900

نمونه روشنایی بالای کابینت- پروژه خانه جدید کیریس جانسون

روشنایی بالای کابینت
روشنایی بالای کابینت

کیریس جانسون :”درحالی‌که خانه من در حال ساخت بود از برق‌کاران تقاضا کردم که پریزهای برق مستقیماً در بالای کابینت‌ها نصب گردد. این پریزها به‌وسیله یک کلید برق روکار تک پل کنترل می‌شود. اولین بار که به خانه‌مان رفتیم من طول کلی کابینت‌ها را اندازه گرفتم تا ببینم چه تعداد قاب لامپ می‌توانم نصب نمایم.  یک سایز لامپ را انتخاب کردم. بنابراین از لامپ سایز T4 با توان ۲۴وات  که طولی در حدود ۸۷ سانتی‌متر دارد استفاده کردم. همچنین تصمیم گرفتم که رنگ سفید گرم را به‌جای رنگ سفید سرد استفاده کنم.

پریز برق بالای کابینت
پریز برق بالای کابینت

برای اطمینان از داشتن نور کافی و کاهش لکه‌های تاریکی بین قاب‌ها، دو ردیف لامپ T4 در بالای کابینت‌ها قراردادم. هر قاب لامپ به همراه دو عدد کلیپس پیچ‌دار و یک کابل برق و یک کانکتور رابط است. علاوه بر اینکه قاب لامپ‌های موردنظر، توانایی وصل به پریز برق را دارند می‌توانند با استفاده از کانکتورهای رابط به‌طور مستقیم به هم وصل شوند. به خاطر اینکه از قاب لامپ‌های ۲۴وات استفاده کردم، من قادر به وصل ۵ لامپ به‌صورت سری به یکدیگر بودم.

لامپ های قرار گرفته بالای کابینت
لامپ های قرار گرفته بالای کابینت

در حالت کلی، حداکثر توانی که این لامپ‌ها می‌توانند به‌صورت سری به هم وصل شوند ۲۰۰وات است.

کل زمان نصب این روشنایی در بالای کابینت‌ها حدود ۲۰ دقیقه بود. دو ردیف قاب لامپ در بالای کابینت‌ها قرارداد شد. بر بالای هر کابینت دو عدد کلیپس پیچ شد که این کلیپسها نگه‌دارنده قاب لامپ‌هاست.

در پایان، روشنایی بالای کابینت زیبایی آشپزخانه را دوچندان کرد و به روشنایی بیشتر آشپزخانه هم کمک ‌نمود.

پرسش 1

نظر خود را ثبت کنید

نظر بدهید
نام خود را وارد نمایید